مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-11اقتصادي

فارس من| واکاوی مطالبه تعطیلی بانک ها در روزهای پنج شنبه


مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارسِ من، درخواست تعطیلی بانک ها در روزهای پنج شنبه نظیر سایر اداره های دولتی را ثبت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تعطیلی روزهای پنج شنبه کارکنان ادارات دولتی در شهرهای مختلف کشور به یک موضوع سوال برانگیز تبدیل شده بود.

طبق آخرین اعلام رییس سازمان امور استخدامی کشور، روزهای پنج شنبه برای همه ادارات دولتی در سراسر کشور تعطیل اعلام شده و ساعت کاری سایر روزهای هفته نیز تغییر کرده است.

میثم لطیفی، درباره وضعیت تعطیلات، اظهار کرد: اصلاحیه ماده 87 قانون خدمات کشوری را پیشنهاد دادیم که براساس آن وضعیت تعطیلات و روزهای کاری آخر هفته مشخص شد.

* بانک ها و مراکز حساس تعطیل نیستند وی افزود: بر همین اساس، روزهای پنجشنبه که در دستگاه های اجرایی در شهرستان ها کارمندان سرکار می رفتند، برای مشاغلی که امکانش باشد، قرار بر این شد که پنج روز هفته، روز کاری باشد و ساعت کاری 8 تا 16:30 باشد.

البته مجموعه هایی مانند بیمارستان ها، بهزیستی ها و بانک ها و اماکن ورزشی و واحدهای نظامی که باید خدمات مستمر دهند، قانون مانند سابق است.

رییس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: با توجه به اینکه مدارس در روز پنجشنبه تعطیل است و امکان سفر برای خانواده ها در آخر هفته نبود، با این مصوبه که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| واکاوی مطالبه تعطیلی بانک ها در روزهای پنج شنبه

فارس من| واکاوی مطالبه تعطیلی بانک ها در روزهای پنج شنبه